RISDA Taja Seri Carcosa Negara Untuk Tayangan Lucah

Pihak Berkuasa Kemajuan Pekebun Kecil Perusahaan Getah (RISDA) yang di pengerusikan oleh Rahim Thamby Chik selaku 'Datuk T' dan dalang utama rakaman video seks ditayangkan di salah sebuah hotel di ibu negara.

Tayangan video tersebut telah ditaja oleh RISDA yang mana telah memanggil wartawan terpilih untuk menonton aksi video seks tersebut. Beginilah sikap pemimpin UMNO/BN yang sanggup menggunakan dan menjadikan RISDA kambing hitam mereka.

Fungsi RISDA adalah untuk kemajuan pekebun kecil yang mengusahakan getah tetapi telah disalah guna oleh perogol bawah umur (pada ketika itu) yang menjadikan RISDA sebagai tempat menaja tayangan video seks yang tidak bermoral.

Adakah FELDA yang di ketuai oleh Isa Samad akan menjadikan Hotel disekitar ibu kota untuk tayangan video seks baru selepas video seks milik 'Datuk T' telah terkantoi sebelum penayangan filem seminggu lebih awal.

Puak-puak UMNO/BN menjadikan harta rakyat sebagai harta bapak dan kepala otak dia dan tidak pernah memikirkan kesengsaraan rakyat yang dibelenggu dengan beban kewangan. Mana tema 'Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan'?

Tema terkini UMNO/BN adalah Fitnah Didahulukan, Video Seks Diutamakan. Bukti Video RISDA taja hotel tersebut

Comments