1Malaysia Untuk UMNO dan Kimma Sahaja, MIC dan MCA?


Ghairah dengan slogan 1Malaysia, UMNO jadi lupa pada komponen-komponen partinya yang lain seperti GERAKAN, MIC, MCA dan banyak lagi. Slogan 1Malaysia sudah tidak relevan untuk rakyat Malaysia kerana sering bertukar-tukar logo dan warnanya.

Bila mahu memperkenalkan kepada rakyat, maka logo itu mempunyai bendera Malaysia dan akan tetapi bila tiba musim pilihan raya ia akan bertukar kepada UMNO/KIMMA, UMNO/BN, UMNO/MCA, UMNO/MIC, UMNO/Gerakan dan banyak lagi.

Di situ kita boleh tahu yang Barisan Nnasional ini adalah parti pengkhianat bangsa, agama dan negara dan tidak berpegang pada prinsip seperti kata-kata munafik. Demi mencari populariti, UMNO akan buat apa sahaja  termasuk dalamkes-kes jenayah seperti ugut dan jenayah lain lagi.

UMNO hanya tinggal parti sahaja Melayu tetapi akhlak pemimpin yang melambangkan bukan melayu. Mereka kagum dengan bangsa melayu mereka yang kononnya mengatakan Melayu adalah Islam dan Islam adalah Melayu. Kita kena ingat bahawa di Melaka ada gereja Melayu kristian.

Comments