Kemalangan: Kereta Laju, Motor Cuai

Keadaan kemalangan

Kemalangan yang melibatkan sebuah kereta dan sebuah motor dikatakan akibat kecuaian pemandu itu sendiri. Kereta yang terlibat dalam kemalangan adalah sejenis kereta Honda City dan sebuh motor Yamaha. Kemalangan teruk itu menyebabkan cermin kereta bahagian depan pecah dan ekzos motor tertanggal.

Keadaan motosikal Yamaha

Keadaan Kereta Honda City

Kemalangan ini berlaku jam12.25 tengah hari tadi di Jalan Lipat Kajang menghala ke Lipat Kijang. Kereta yang dipandu dengan laju gagal dikawal setelah sebuah motosikal yang dinaiki oleh dua orang perempuan yang secara tiba-tiba keluar dari simpang menyebabkan rempuhan kuat menghasilkan dentuman yang kuat.

Mangsa kejadian

Jika dilihat dari penunggang dan pembonceng, mereka tidak memakai topi keledar dan sikap seperti ini akan mengundang padah namun mereka bernasib baik kerana mengalami kecederaan biasa dan pemandu kereta dikatakan telah membuat laporan di balai Polis Kandang.

Cemin kereta yang pecah

Lebih terperinci mengenai kejadian ini, sila rujuk dengan saksi kejadian. Polis tiba ditempat kejadian 10 minit selepas kemalangan berlaku dan 5 minit kemudian diikuti dengan ambulan dari Hospital Melaka

Video selepas kemalangan

Comments

Ena said…
salam..

pijnam gambar xciden tu yeh!..