Bendera BN Sama Dengan Bendera Israel


Percayakah jika dikatakan Bendera Barisan Nasional sama dengan Israel? Mari kita lihat persamaan yang bukan lagi kebetulan tetapi reality bahawasanya BN adalah Israel Malaysia. Oleh itu Negara 1Malaysia adalah sama dengan Negara 1Israel.


Apakah sebab utama UMNO/BN beria-ia ingin bersatu dengan PAS? Adakah mahu menutup kepincangan serta apa yang berlaku mengenai Negara Israel? Itulah yang menjadi tanda tanya kenapa ia beri-ia cuba menjalinkan hubungan mengenai kerajaan perpaduan.


Semua itu hanya unuk mengaburi apa yang tersirat yang mana rakyat tidak mengetahuinya dengan jelas apakah konsep 1Malaysia sebenarnya. UMNO cuba untuk memecahkan perpaduan kaum seperti mana Israel lakukan kepada rakyat Palestin.


Perlakuan UMNO/BN sama seperti kerajaan Israel. Kekejaman ke atas rkyat bukan dilakukan melalui perang seperti di Palestin sebaliknya dengan menindas rakyat yang kurang berkemampuan dari sudut isi rumah.


Kezaliman UMNO/BN sememangnya jelas kecuali mereka yang buta akan politik tanah air mengetahui motif utama UMNO/BN beria-ia mahu bersama PAS. Adakah PAS sebagai Parti Islam akan bekerjasama dengan UMNO/ yang dikatakan seperti Israel?


Telah terbukti bahawa Israel akan buat apa sahaja kepada penduduk Palestin dan sama lah UMNO/BN yang akan terus menerus cuba pecah belahkan rakyat. Tidak mungkin sama sekali PAS akn bersama UMNO kecuali UMNO masuk PAS jika ia benar-benar mahukan Islam. Adakah UMNO mahukan Islam sedangkan Islam sendiri pun mereka menentangnya.

Comments