Ketua Penerangan Paling Bangsat


Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan membidas tindakan PAS dan DAP yang terus membisu berhubung dakwaan kononnya wujud kerjasama antara Parti Keadilan Nasional (PKR) dan dua badan asing berkaitan Yahudi.

Beliau berkata sehingga kini pemimpin  kedua-dua parti itu masih menyepi dan belum mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung isu berkenaan.


Sekiranya dakwaan itu benar, ia adalah satu perkara besar yang perlu diberi perhatian dan disiasat. Saya menyifatkan pakatan pembangkang sebagai pakatan yang rapuh umpama 'perkahwinan sementara'

Pada pandangan saya pemimpin-pemimpin PAS kalau bukan kerana pilihan raya mereka mungkin mengkaji semula hubungan dengan PKR dan DAP tetapi hanya kerana pilihan raya mereka terpaksa (bersama) - Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan.

Melalak pula jaga kain orang mamat ni. Baik tegvur UMNO dulu sebelum nak tegur orang lain. Nak jadi pencacai pun kena cerdik. Jangan jadi orang suruhan seperti fidlot dicucuk hidung. Macam ni kelas Ketua Penerangan UMNO ke? Tidak cerdik langsung.

Siasat dulu UMNO yang berdagang dengan Israel. Nak tuduk orang berak pun tengok dulu dalam seluar yang umno sudah berak. Jangan kerana najis kamu, tuduh orang lain berak. Ini perangai UMNO. Berak dahulu, pijak najis kemudian. UMNO the best!

Comments