Barua Melayu Sejati Rogol Tanpa Telur Jantan


Malam ini gua ada dengar berita dari kawan gua yang juga JKKK di Bukit Baru akan ada majlis makan malam anjuran PAS bersama pimpinan Pakatan Rakyat, namun kawan gua itu ada bagi tahu gua bahawa puak-puak PERKOSA akan buat kacau pada majlis tersebut dengan adakan ceramah dan provokasi memandangkan permit polis tidak lulus.

JKKK itu juga sempat merakam banner provokasi yang cuba dilakukan oleh puak-puak PERKOSA yang dikatakan jantan tidak bertelur dan boleh juga gua klasifikasi sebagai melayu pak turut. Zul Kulum batang anu juga akan datang untuk menyampaikan ceramah bangsatnya yang nampak seperti Abu Jahal ketika di zaman Arab Jahilliyah. Abu Jahal menegakkan bangsa Arab dan cuma di Malaysia ditegakkan Melayu oleh Zul Kulum kawan baik kepada Mat Lena Lelap, Berahim Ali.

Paling bangsat pada banner itu seperti kata-kata anjing yang tidak perlu disamak seperti PERKOSA. Mengapa benci sangat dengan DAP dan MCA yang tolak hudud dan hina Islam itu jenis babi apa? Babi salai ke? Melayu PERKOA tidak perlu jadi anjing dalm menjuarai isu Melayu. Apa yang ada pada Melayu untuk Melayu hari ini?

Pergi mampus dengan slogan Hidup Melayu. Apa yang tinggal untuk Melayu? Keretapi Tanah Melayu? Baju Melayu? Pergi mampuslah. Setahu gua berapa ramai Melayu merempat akibat tindakan rakus pemimpin UMNO yang kononnya memperjungkan Melayu tetapi melayu bodoh yang selalu jadi mangsa mereka. Hidup Melayu dan yang mampus pun Melayu.

Kirim salam pada orang Melayu yang jadi juara pencacai kepada UMNO. Papagomo pun dah meluat dengan pemimpin UMNO. Ni kenyataan dia kepada pencacai UMNO 1Malaysia.

Gua memang dah malas nak bercerita pasal politik dalam Malaysia ni. Gua dah naik muak dengan karenah pemimpin atasan BN yang berjawatan dan berpangkat ni dalam kerja gila depa mempertahankan kuasa. Gua meluat dan gua menyampah!!! - Papagomo

Comments