Lahanat UMNO Jasin, Guna Dewan Politeknik Untuk Bermesyuarat

Gua dapat surat ni dari JKKK kawan baik gua yang mengatakan UMNO Bahagian Jasin telah mengadakan mesyuarat perwakilan UMNO di Dewan Platinum Politeknik, Merlimau pada 29 Mei 2011 yang lalu yang telah menjemput Timbalan Menteri Judi Bola, Awang Adek Hussein.

Paling gua tidak suka bila mereka buat mesyuarat di dalam agensi milik kerajaan. Gua pelik la dengan UMNO ni yang tidak tahu beza pencacai dengan balaci. Bro faham ke apa itu maksud gua? Maksud gua UMNO tidak dapat beza parti dengan kerajaan sebab itu suka-suka mereka buat mesyuarat.

Klik imej untuk pembesaran

Kalau betul anak jantan yang tulin dan tidak khunsa, cuba buat mesyuarat tidak menggunakan agensi kerajaan. UMNO ada berani ke? Kalau tidak pun, benarkan Pakatan Rakyat buat mesyuarat di dalam sekolah-sekolah di Malaysia. Ada berani ke bro?

Gua takut pegawai yang benarkan Pakatan Rakyat bermesyuarat dalm sekolah kena gantung jadi macam kes Aziz Bari. Gua makin keliru dan haru-biru dengan UMNO. Dulu gua sokong UMNO sebab gua mau projek. Sekarang gua benci UMNO sebab gua dapat projek haram dari UMNO.

Mujurlah ada JKKK yang baik hati kalau tidak gua dah lama masuk PPP (Parti Pendatang Pukimak). Biarkan dengan semua itu. Esok gua mahu buat mesyuarat dengan PKR dan DAP supaya guna dewan MITC di Ayer Keroh. Gua harap Ali Rustam faham matlamat gua nak buat mesyuarat ini.

Comments