Gambar: Polis Buat Kenduri Dalam Pulapol Untuk Pendemostran







Apakah motif buat majlis kenduri dalam pulapol? Ada anggota polis kahwin ke? Siap dengan pelbagai juadah bufet telah disediakan. Adakah ingin menutup keganasan polis tentang layanan peserta BERSIH kepada jamuan di dalam Pulapol itu?

Agak tidak masuk akal tentang penangkapan 1.667 orang peserta demonstrasi semat-mata untuk menghabiskan makanan yang telah disediakan oleh pihak Pulapol. Nampaknya perancangan mereka untuk melumpuhkan BERSIH gagal dan disediakan makanan bufet tersebut.

Polis dikatakan telah menyediakan untuk 1,000 orang majlis kenduri penangkapan peserta BERSIH. Malangnya dengan kebaikan polis ini gagal menutup kezaliman mereka diluar Pulapol. Keganasan mereka telah melenyapkan kebaikan mereka dengan penyediaan makanan. Usahlah berbohong kepada rakyat.

Bukan setakat juadaha makanan tetapi disediakan juga pasukan perubatan untuk merawat pesakit yang tercedera semasa berhimpun tempoh hari. Tempat solat disediakan dengan membeli sejadah baru itu telah menjadikan sikap double standard pihak kerajaan dalam membanteras perhimpunan aman tersebut.


Comments