Gambar: Inilah Pengampu UMNO





Muka-muka di atas adalah bekas ahli-ahli PAS katanya RTM. Tetapi Ban Jir tidak pasti sama ada itu ahli PAS atau pun orang yang telah dibayar untuk bercakap depan RTM. Kalau yang tengok berita ini pastinya akan percaya dengan RTM.

Dalam temuramah itu, wartawan RTM bertanyakan soalan Membangun Negara Berkebajikan oleh PAS kepada empat wajah dalam gambar di atas. Komen mereka di atas ialah, PAS sudah terpedaya dengan rakan-rakan dalam Pakatan Rakyat.

Ada yang mengatakan bahawa PAS tidak memperjuangkan Islam sperti dahulu dan menukar kepada Negara Berkebajikan. Kasihan kepada mereka berempat. Berapa agaknya mereka dapat dari kenytaan di atas? Katanya, BN telah memberikan kebajikan semenjak negara merdeka lagi.

Lagi satu, RTM kita sedia maklum bahawa mereka ini media penipu. Cuba tengok dalam gambar di atas. Nama yang tercatit adalah sama pada dua individu yang berbeza. Nama yang tertera ialah Mohamad Yatim, Bekas Ahli PAS.

Bodoh betul mereka berempat dan RTM. Kalau mahu menipu, jangan guna nama yang sama. Kan sudah kantoi nama sama pada dua individu. Belajar cara-cara menipu dari ASTRO.

Comments