Wajah-wajah Yang Kena tipu Dengan Utusan


Inilah wajah-wajah yang selalu kena tipu dengan Utusan. Mereka terlalu "berimankan" Utusanlah jadi seperti ini. Sekali Utusan jolok, terus melatah tanpa tahu punca yang sebenar. Utusan bakar perkauman, api kemarahan terus menyala terutamanya golongan melayu UMNO.

Betapa jahil dan bodohnya mereka. Tidak rujuk perlembagaankah bahawa agama Islam itu merupakan agama rasmi persekutuan? Kenapa bodoh dan dungu sangat. Sebelum tukar perlembagaan, Dewan Rakyat pasti bersidang dan bukannya membuta tuli nak bubar dan tukar.

Inilah minda yang telah dijumudkan oleh UMNO dan Utusan. Cuma UMNO dan Utusan sahaj yang beriya-iya mengatakan Kristian sebagai agama baru menggantikan agama rasmi persekutuan. PAS atau Pakatan Rakyat yang dianggotai oleh PKR dan DAP tidak pernah menyebut atau menyentuh berkaitan isu ini.

Tahukah puak-puak itu bahawa yang keluarkan idea itu adalah seorang Buddha yang bekerja dengan Utusan. Jadi, isu ini datangnya dari kalangan UMNO dan Utusan dan bukannya datang dari Pakatan Rakyat. Inilah minda bodoh berpandukan Utusan dan UMNO.

UMNO sekarang kian tersepit dengan banyak isu seperti mengajak PAS masuk UMNO, menyuruh PAS tinggal DAP, mengganggu ceramah Pakatan Rakyat, slogan 1Melayu 1Bumi dan sebagainya yang memberikan kegagalan kepada UMNO/BN.

Utusan boleh dilabelkan sebagai jamban tempat syaitan berkumpul. Jamban inilah tempat orang tabur fitnah dan Utusan adalah media yang makan najis ini dan perangai seperti syaitan. Sejahat-jahat manusia adalah sebaik-baik jin tetapi sejahat-jahat Utusan adalah lebih jahat daripada jin.

Comments

leekonyou said…
satu MALAY KENA TIPU dengan ANU ANUWAR TIAP-TIAP 16 SEPTEMBER SEJAK 2008 JADI PM sampai tinggal hamPAS AJA TAK PERASAAN KE?
x perasan sebab gua x baca Utushit..