Pencacai Isu Air Selangor


Inilah pencacai yang ditemuramah oleh Rakyat Tunggu Mati (RTM) mengenai kerajaan Selangor yang ditadbir oleh Pakatan Rakyat mengenai isu air yang akan terputus jika terus ditadbir oleh Pakatan Rakyat. Mamat pencacai ini kata tidak patut kerajaan Selangor memberikan air percuma RM11.40 kepada rakyat Selangor.

Bodoh punya pencacai. Patutnya engkau rasa bersyukur dan bukan komplen dengan tindakan kerajaan Selangor memberikan air. Itulah baru kerajaan rakyat yang memahami masalah rakyat. Engkau ingat RM11.40 itu sikit ke?

Jangan engkau jadi pencacai yang tidak tentu hala. Engkau patut tegur kerajaan BN yang menaikkan harga barang dan bahan bakar kerana telah mengundang kepada rakyat dan bukannya mengkritik kerajaan yang memberi manfaat kepada rakyat.

Eloklah ditemuramah pencacai ini. Yang menemuramah pula sebagai balaci dan yang ditemuramah bagaikan barua. Engkau cakap pemberian percuma akan memufliskan negara tetapi engkau tidak tahu yang UMNO/BN sudah lingkupkan negara dengan RM3 trilion dan bukannya bilion.

Celiklah sikit wahai pencacai. Jangan engkau fikir terlalu jumud sehinggakan engkau sendiri pun jadi pencacai kepada UMNO/BN dan engkau sesuai dipanggil Rakyat Tunggu Mati yang sesuai dengan RTM.

Comments