Thursday, 19 May 2011

Kenyataan Bodoh Muhyidin



... kerana dasar Islam Barisan Nasional adalah untuk memberi layanan adil kepada semua.
Masyarakat Islam di negara ini tidak perlu lagi meragui usaha UMNO untuk membangunkan negara Islam kerana Malaysia memang sudah negara Islam. - Muhyiddin
Pelik betul Islam Barisan Nasional. Tidak pernah ku dengar. Dulu Islam Hadhari tapi sekarang Islam Barisan Nasional. Patutlah jahil mereka-mereka ini. Banyak sangat 'Islam' yang mereka anuti.


Mamat di atas ini ialah hero UMNO Pulau Pinang. Dia sangat benci dengan DAP Pulau Pinang. Kebenciannya itu turut melibatkan 'Umar Abdul Aziz'. Inilah Islam Barisan Nasional seperti yang diperkatan oleh Muhyiddin seperti dalam ayat yang di petik dari UMNO Online.

Muhyiddin mahu Islam Barisan Nasional tetapi mamat di atas tidak kenal dengan Khalifah Umar Abdul Aziz. Macam mana penerapan Islam Barisan Nasional kepada mamat di atas? Tadi mamat di atas keluar dalam RTM1 mengatakan kerajaan Pulau Pinang abaikan nelayan.

Jaguh UMNO yang bodoh tentang agama cuba menyindir Lim guang Eng dan menyamakan dengan Khalifah Abdul Aziz menujukkan Islam Barisan Nasional Muhyiddin gagal sepenuhnya

0 Komen: