Gambar Lanun Mendarat di Sarawak


Lanun-lanun seperti dalam filem "Pirates of the Sarawakian" sedang menyusup masuk ke negeri Sarawak melalui jalan air. Terdapat kelihatan dua kenderaan canggih sedang membawa sepanduk penimbang untuk mencari harta karun yang banyak di Sarawak.

Lanun-lanun ini membawa bendera parti komponen yang cacatnya tiada UMNO wujud di Sarawak setelah disihir oleh Taik Mamut. Begitu hebatnya Taik Mamut menghalang penjajah dari UMNO untuk datang ke Sarawak tetapi membenarkan BN memasukinya.

Taik Mamut menolak UMNO kerana beranggapan bahawa UMNO adalah penjajah yang cuba menjajah Sarawak tetapi Taik Mamut seorang yang baik kerana dia bukan dari UMNO. Kalau dia jahat sekalipun dia tidak merosakkan nama UMNO


Ketua lanun tersebut sedang berdiskusi dengan kroni untuk merompakhasil kekayaan yang ada di bumi Sarawak. Bila tengok ketua lanun tersebut mengingatkan kita akan papan tanda "AWAS! Kawasan Kemalangan".

Taik Tipu Nageeb, Nageeb Tipu Rakyat, Rakyat Sarawak tidak kenal siapa UMNO yang hanya mereka kenal Altantuya. Mereka tahu bahawa yang rasis hanya datang dari semenangjung. Oleh sebab itu mereka menolak UMNO sebab UMNO itu rasis dan penjajah.

Comments