Ummi Hafilda Terlibat Dalam Video Seks Terkini

Bukan satu tetapi 18. Itulah jumlah rakaman video seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin pembangkang. 

Individu yang mendakwa demikian, Ummi Hafilda Ali berkata, apa yang didedahkan oleh seseorang dikenali sebagai 'Datuk T' kepada wartawan di Hotel Carcosa Seri Negara di ibu negara kelmarin, adalah satu daripada 18 rakaman itu.

"Bukan itu saja, sebenarnya ada lagi," kata Ummi Hafilda, kemudian mengakui beliau tahu siapa dalang di sebalik pembikinan video berkenaan. Menurutnya, dalam video itu, individu terbabit bukan sahaja melakukan hubungan seks dengan beberapa wanita termasuk pelacur, malahan juga lelaki.

Nampaknya semakin terbongkar siapakah dalang utama dalam video seks terbaru ini. Sebelum ini, Zulkifli Nordin tahu siapa yang berlakon dalm video klip itu. Selepas itu, Hishamuddin turut nafi polis terlibat dalam video dan sekarang datng pula minah ini mengetahui dalang video seks itu.

Maka dengan ini terbukti rakaman itu adalah hasil dari mereka kerana mereka sahaja yang tahu mengenai video itu. Aduhai, belum apa-apa sudah mengaku bahawa video itu ini adalah ahli politik. Peliknya, mereka sahaja yang tahu. Sah, bahawa mereka yang melakonkannya.

Kita tunggu pendedahan dari Saiful Bukhari.

Comments

Unknown said…
pelacur ini sudah tidak laku lagi di hotel-hotel 5-stars ....umno-bn sahaja pelanggannya .....so adalah lebih baik suruh dia pergi mencangkung di Lorong Hj. Taib