TV3 Promosi Video Seks Pagi Ini

Sudah dijangka bahawa media kolot BN akan menyampaikan berita dan menyebarkan kepada umum mengenai video seks yang berlaku disalah sebuah hotel di Kuala Lumpur. Walaupun pelakon video seks itu telah buncit, TV3 selaku media untuk mempromosi terus giat menokok tambah berita dan cerita.

TV3 yang kolot dan bangang ini sempat menebual beberapa ahli parlimen dari bebas dan BN tetapi tidak pula menebual ahli parlimen dari Pakatan Rakyat. Mengapa tidak ditemuramah? Takutkah TV3 berbuat demikian. Semua yang ditemuramah adalah Ahli Parlimen "Jerangkung Dalam Almari"

MP Wangsa Maju (Bebas)

MP Bayan Baru (Bebas)

MP Kulim Bandar Baru (Bebas)

MP Pasir Mas (Bebas)

MP Tangga Batu (BN)

Mereka adalah empat Ahli Parlimen Bebas iaitu Ahli Parlimen Bayan Baru-Datuk Zahrain Mohd Hashim, Ahli Parlimen Wangsa Maju-Wee Choo Keong, Ahli Parlimen Kulim Bandar Baru-Zulkifli Nordin dan Ahli Parlimen Pasir Mas-Ibrahim Ali serta wakil tunggal dari UMNO/BN, Idris Harun-Ahli Parlimen Tangga Batu.

TV3 tetap akan mengembar-gemburkan cerita yang tidak berapa laris ini setelah dinafikan oleh ahli politik tersebut. Menjadi kebiasaan dalam media TV3 untuk mempromosikan fitnah kerana begitulah yang diajar oleh BN selama ini. Mereka tidak takut dosa sebab mereka sendiri tolak agama.

Media BN sudah ketinggalan dengan aksi video seks tersebut. Belum cukup seminggu untuk tayangan umum, video tersebut sudah tidak laku kerana pelkon tersebut tidak mempunyai ciri-ciri pelakon asal dan dikatakan pelakon itu buncit dari pelakon yang sebenar.

Comments