Perut Anwar Jadi Buncit Melakukan Seks Dihotel

Aduhai UMNO, apa yang kamu buat filem ni? Belum "Box-Office" telah ditarik tayangannya. Kasihan betul pada pengarah filem dan skop produksinya iaitu UMNGOK Production. Mesti pawagam tidak dapat menayangkan filem seks kategori 18SX untuk tontonan 18 tahun ke atas.

Kecewa dan hampa semua pelakon dalam filem terbitan UMNGOK Production apabila mengetahui bahawa filem itu tidak cukup menarik kerana menampilkan pelakon lelaki yang buncit dan tidak mengikut jalan cerita yang sebenar serta plot cerita banyak ditokok tambah. 

Apa pula filem yang bakal direka untuk masyarakat Malaysia selepas filem seks ini gagal sebelum ditayang kepada umum? Memang penerbit filem ini bodoh kerana memberi tempoh seminggu untuk ahli politik itu untuk menarik diri dari arena politik bersama isterinya.

Memang tidak bijak betul pengarah yang membikin filem ini kerana memutar belitkan jalan cerita serta tarikh 21 Februari 2011 yang mana pada tarikh tersebut ahli politik itu bersama keluarga dan bukannya di hotel seperti dalam filem seks tersebut.

Kemugkinan pelakon tersebut buat adegan seks sambil melayan facebook dan twitter. Pelik betul jalan cerita yang dibikin oleh UMNO ini. Boleh main sambil layan facebook dan twitter. Selepas ini UMNO boleh buat filem seks sambil jemur seluar dalam. 

Comments