Hadiah BN Menang, Banjir Naik Tenang Bergelora

Kampung UMNO/BN 


 Bagaikan pulau



Kemenangan BN itu bermakna kepada Azhar Mohamad yang berjaya menewaskan Cikgu Mala dari PAS dengan majoriti 3,735. Kejayaan tersebut akan ditermahkan oleh beliau pada esok pagi sebagai ADUN BN Tenang N.05. Walaupun belum dilantik, tugasnya sebagai wakil rakyat perlu dilaksanakan.

Tugas pertama untuk beliau ialah selesaikan masalah-masalah seperti dalam gambar di atas. Beliau merupakan calon sesuai untuk meredah banjir kerana seorang lelaki yang bekerja sebagai seorang yang tahu dalam bidang tanah. Beliau kena fikir bagaimana untuk uruskan tanah agar keadaan banjir ini dapat di atasi walau itu takdir dari Tuhan.

Semoga dapat menjalankan tugas dengan baik. Uruskan tanah dengan tenang dikala hujan lebat yang melanda Tenang ini. Hantar bantuan dengan cepat supaya pengundi yang mengundi kamu itu rasa tidak tertipu dengan janji BN. Selamat meredah banjir.

Comments

Saya masih mengharapkan perjuangan PAS seperti dahulu, perjuangan yang jelas untuk diperjuangkan...tetapi kini setelah Nik Aziz menjadi penentu, dasar perjuangan PAS telah tersasar jauh....! juga jauh dihati saya.
Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, janganlah diperbodohkan oleh mereka...! kembalilah pada perjuangan asal semoga kita rakyat Malaysia dapat keberkatan daripada perjuangan PAS.
Kembalilah kepada perjuangan asal....sebuah negara Islam yang berdaulat!