Saiful Gila Agaknya...

Sudah menjadi celaru seorang SB yang kena liwat ini. SB ini merasakan dirinya seronok selepas diliwat dan gembira tetapi mengapa SB ini buat laporan polis selepas kena liwat? Tak privasi la macam ni.

Saiful sebelum ini mengeluarkan kenyataan yang mengatakan dia takut dan tertekan akibat kejadian itu. Tetapi dalam sekeping gambar yang dirakamkan pada 27 Jun 2008, sehari selepas Anwar dikatakan meliwat bekas pembantunya, dia kelihatan gembira. Adakah dia sudah gila?

Paling peliknya gambar itu menunjukkan Saiful sedang menghidangkan teh kepada Anwar dan tetamunya. Jadi sempat pula berlaku proses peliwatan itu? Bancuh teh sambil liwat? Gila si Saiful agaknya.

Ini menunjukkan bahawa sehari selepas kejadian itu, mereka masih berkomunikasi dan bekerja seperti biasa. Tetapi sebelum ini, Saiful kata dia takut dan tertekan akibat kejadian itu.

Cuba kita fahami kenyataan orang liwat yang gila ketika buat kenyataan. Kenyataan yang dibuat itu seperti tengah kena liwat dan terus jadi gila.

Comments

Unknown said…
Adakah kenyataan seseorang yang gila boleh diterima pakai oleh Polis atau Mahkamah kita?.. Kalau ini satu kenyataan maka maknanya polis dan mahkamah kita juga dah GILA!!!!
Unknown said…
KALAU DAH NAMA NYA DUIT SEMUA ORANG BISA MELAKUKAN APA SAJA..TERMASUK SAIFUL...MACAM MANA DIA TAK BUAT LAPORAN POLIS DAH NAJIB BERI DIA DUIT DAN KONEK...ORANG MACAM NIE LAH YG TAK LAYAK HIDUP DAN DAPAT PEMBELAAN...