Pendemo Isu kalimah Allah : “Anda Semua Bersandiwara!”

Sebuah perkumpulan anti kemungkaran yang menggelar diri mereka sebagai 'Demi Negara, Agama, Bangsa' (D'Nab) hari ini menyeru seluruh rakyat agar tidak lagi mengambil sikap membisu terhadap kemungkaran yang berleluasa di negara ini.

Pengerusi D' Nab Mohd Basir Abdullah berkata, semua pihak yang telah berdemonstrasi baru-baru ini khasnya dalam isu penyalahgunaan nama Allah, adalah pihak yang suka bersandiwara.

"Kepada semua yang telah berdemontrasi, dan yang telah membuat laporan polis, tidak lupa pula anda kepada ketua agama negara dan ketua-ketua pihak berkuasa. Jadi, tidakkah anda semua malu dan takut? Ini negara Islam. Isu kalimah Allah dipertahankan dengan bersunguh sunguh, tidak siapa boleh usik.

"Tapi, dalam isu pencemaran ke atas kalimah Allah melalui kelulusan lesen lesen judi empat nombor ekor, lesen lesen pembuatan, pengedaran dan penjualan arak dalam jumlah yang banyak, rakyat tetap berdiam diri," kata beliau.

Seumpama tsunami arak yang telah melanda negara Islam ini, tambah beliau, itulah tandanya rakyat semua tetap membisu, pekak dan buta.

"Pelacuran sudah tumbuh seperti anai anai yang memamah tiang seri utama negara ini, iaitu Islam. Dalam hal itu juga, anda semua tetap membisu, pekak dan buta. Kepada anda semua yang telah bersandiwara, saya nasihatkan, sudahlah dan insaflah.

"Akhir sekali, jangan sampai kita semua dihukum oleh Allah, tuhan yang maha esa," kata Mohd Basir lagi.

Mana-mana pihak yang ingin berdebat dengan beliau berhubung perkara ini, bolehlah menghubunginya di talian 019-6824198.

Comments