MCA dan Gerakan Makan Tahi UMNO


Pemimpin MCA dan Gerakan sepatutnya sedar dengan apa yang berlaku pada tahun 2008 apabila ada orang UMNO menghina kaum Cina sebagai menumpang di bumi Malaysia (dahulunya dikenali sebagai Tanah Melayu). Mana perginya slogan 1Malaysia? Memang bodoh dan jahil pemimpin MCA dan Gerakan.


Kejadian ini berlaku di Pulau Pinang apabila bekas Ketua UMNO bahagian Bukit Bendera, Datuk Ahmad Ismail menggelarkan kaum Cina sebagai kaum pendatang yang menumpang di negara ini. UMNO sebenarnya tidak sedar yang Malaysia ini bukan milik Melayu sebaliknya milik semua manusia atas muka bumi ini. Hanya pemipin UMNO yang berhingus sahaja yang buta sejarah.


Sebelum ini beliau telah digantung selama tiga tahun oleh UMNO Pulau Pinang ketika di bawah pimpinan Tun Abdullah Badawi pada tahun 2008 namun penggantungan itu telah dibatalkan oleh ‘pembunuh altantuya’, Najib Razak ke atas Ahmad Ismail. Hina kaum tidak menjadi kesalahan kepada UMNO sebaliknya perkauman adalah halal disisi UMNO kecuali MCA dan Gerakan sahaja yang makan tahi UMNO ini.


MCA dan Gerakan tidak rasa terhina ke dengan tindakan UMNO itu? Mereka seperti mahu makan tahi UMNO dan menuruti sahaja UMNO seperti hamba yang bertankan Melayu. MCA dan Gerakan haruslah sedar dan jangan jadi biawak hidup untuk UMNO. Duduk dalam UMNO seperti melacurkan diri cuma yang beza bukan manusia yang melacur tetapi parti yang melacur.


Begitu patuh pemimpin MCA dan Gerakan makan tahi yang diberakkan oleh UMNO. Bagi MCA dan Gerakan, tahi itu adalah punca mencari nama dalam BN. Kalau tiada BN, tiadalah duit. Inilah yang dikaakan pelacur yag ketagihkan duit haram. Sanggup makan tahi UMNO.


Sememangnya tiada rasa malu pemimpin MCA dan Gerakan apaila dihina seperti itu. Pemimpin MCA dan Gerakan jangan bermimpi boleh menukar status peribumi kepada Melayu. UMNO sendiri yang mengkhianati melayu. Melayu hanya wujud untuk menghancurkan rakyat demi kepentingan kroni sahaja.

Comments