Serangan di Markaz PAS


Daripada rentetan serangan daripada gangster dari BN. Gengster BN menggunakan pelbagai jenis senjata seperti senapang, parang dan senjata yang boleh dikatakan agak berbahaya. Mereka cuba menakut-nakutkan petugas. Dan apakah kaitan gengster ini dalam pilihanraya?

Pada sebelumnya, kanopi milik petugas PAS turut diturunkan oleh gengster tersebut sehinggakan keadaan menjadi kecoh. Ada petugas-petugas cedera akibat perbuatan ganas gengster BN. Mana perginya polis yang dikatakan cepat dalam mengawal situasi yang realitinya kecoh?

Jika demonstrasi, pihak polis sememangnya cekap menangani isu dari Pakatan Rakyat seperti polis yang merajai Malaysia sedangkan berlaku isu keganasan yang melibatkan BN maka pihak polis jadi pondan seperti kehilangan telur jantannya. Aduhai polis Malaysia, jangan jadi seperti lembu. Tegakkan keadilan dalam membanteras keganasan.

Telur polis-polis telah hilang apabila kehadiran 500 orang gengster yang mengelilingi markaz PAS dan mereka juga inigin menc eroboh markaz milik Pemuda PAS. Betapa jahilnya didikan Perdana Menteri 1Malaysia.

Ikuti perkembangan selanjutnya dari kijang59.

12:10 p.m

Comments