Bendera PAS dibakar

Tindakan penyokong fanatik UMNO/BN jahiliyah membakar bendera parti lawan sama seperti manusia yang tidak bertamadun. Maruah UMNO hanya terletak pada punggung pemimpin yang penuh rasuah. Inilah sikap penyokong UMNO/BN yang jahiliyah.

Benarlah sebelum ini ada kes bendera Malaysia dibakar dan jelaslaj terbukti UMNO/BN jahiliyahlah yang melakukannya. Perbuatannya itu sama seperti negara yang mundur seperti UMNO/BN jahiliyah.

Apakah sikap sedemikian direstui oleh pemimpin mereka? Kemungkinan betul juga kerana penyokong UMNO/BN jahiliyah ini dibayar untuk apa sahaja asalkan hasrat mereka tercapai. Bagi mereka, duit adalah segala-galanya walaupun tiada maruah. UMNO/BN jahiliyah sama dengan pelacur. Pelacur yang tidak bermaruah adalah didikan dari UMNO/BN jahiliyah.

Mana perjuangan UMNO/BN? UMNO melaungkan semangat kebangsaan dengan menegakkan kemelayuan namun agama mereka letak dikaki. Itulah UMNO jahiliyah. Bagi mereka sama seperti memperjuangkan semangat kebangsatan melayu sebenarnya. Anak-anak muda UMNO terpengaruh dengan kebangsatan tersebut atas nama kebangsaan melayu. Kesian kepada anak-anak muda yang diguna seperti pelacur oleh pemimpin mereka. Duit boleh buat apa sahaja asalkan dirinya dilacur.

Sebab duitlah UMNO/BN tidak takut. Maksud disebalik UMNO sudah dijelaskan. UMNO ialah Use Money No Objection dan bukannya United Malayan National Organization (UMNO). Kita jangan tertipu tetapi yang menjadi mangsa adalah melayu UMNO. Aduhai kesiannya melayu UMNO. Apakah sudah dibangsatkan oleh pemimpin mereka?

Akan menyusul

12:35 a.m

Comments

tintajingga said…
ahli politik dan penyokong politik kat malaysia ni semua jaguh kampung, bacul! tak kira pon mana mana politik.. bila bendera parti kena pijak ke? kena bakar? semua melenting sanggup bermandi darah untuk mempertahankan parti.
tapi apabila bendera malaysia di bakar dai tayang dalam tv.. semua panglima kat malaysia semua dia.. bacul.penakut .. dari semua pemimpin hingga ke penyokong-penyokong parti.. senyap.. macam tak ada telur. kenapa tak ada yang bersuara.. pertahankan maruah negara..

inilah rakyat malaysia.. hanya berani sama sendiri .. tapi bacul dan penakut bila orang luar nak gayang malaysia..

LU PIKIRLAH SINDIRI!!!