Thursday, 20 August 2009

Rohaizat Kucing Kurap UMNO

Kali ini UMNO memperkenalkan kucing kurapnya untuk bertanding Pilihan Raya Kecil N.11 Permatang Pasir yang mana umum sudah tahu bahawa calon mereka pecah amanah dan tidak bertanggungjawab serta rosak moralnya. Rohaizat dijadikan kucing kurap oleh partinya sendiri gara-gara UMNO sudah kehabisan calon ‘bersih’ dari segi moralnya.


UMNO sebenarnya tidak bermaruah dan tidak bermoral. Buktinya meletakkan calon yang sudah didapati bersalah pecah amanah melibatkan wang Persatuan Pekebun Kecil Getah sebanyak RM 140 ribu. Rohaizat juga ditarik lesen guamannya pada tahun 2005.


BN sepatutnya menarik diri dari menghantar calon sebelum penamaan calon kerana itu dapat membersihkan nama BN itu sendiri. Tetapi sudah terlewat untuk UMNO kerana nama Rohaizat telah tercalar akibat masalah moral dan pecah amanah yang dilakukan.


Telah terbukti calon UMNO ini pengkhianat bangsa dan mengkhianati agama. Cont selama ini yangoh mengkhianati bangsa adalah merembat duit Persatuan Pekebun Kecil Getah dan pengkhianat pada agama adalah pecah amanah. Jelaslah selama ini UMNO yang mengkhianati banga dan agama.

0 Komen: