Najib Tiada Telur Untuk Debat




Kalau anak jantan, terima sahaja debat! Adakah Perdana Menteri 1 Malaysia akan menerima debat daripada Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Dato Nik Abdul Aziz Nik Mat? Jika Najib takut dan tidak sahut seruan debat maka terbukti orang-orang UMNO hilang kejantanannya serta tiada lagi telur yang kuat untuk menegakkan prinsip kebangsaannya. Kalau yang betul-betul jantan pun hanyalah Ketua Pemuda UMNO dan Menteri Belia dan Sukan. Tapi kedua-duanya sama tidak berguna kerana berhujah tidak menggunakan fakta tetapi hanya untuk menarik perhatian orang ramai semata-mata.

Apakah yang menyebabkan Najib takut untuk menjelaskan mengenai sistem pemerintahan Islam sebaliknya mengagungkan sistem sekularnya yang di bawa oleh British. Tidak syak lagi UMNO dengan komunis adalah sama.

Jangan hanya menggunakan media untuk menghentam Pakatan Rakyat jika takut berdepan secara terbuka. Ini menunjukkan pemimpin UMNO masih lagi pengecut untuk berdepan. Mereka hanya menggunakan kuda tunggangan yang bacul untuk menyampaikan maklumat mereka. Itulah sifat pengecut yang ditunjukkan oleh pemimpin UMNO.

Dari Islam hadhari kepada 1 Malaysia. Itulah konsep yang selalu berubah setiap kali Perdana Menteri bertukar tangan. Jika terus dengan sekular, memang tidak berprinsip UMNO ini. Dasar yang dibawa itu dari manakah sumber rujukannya? PM 1 Malaysia sebelum ini hanya mencedok nama-nama yang telah digunakan serta mengitar semula konsep Malaysian Malaysia yang di guna pakai oleh DAP. Sudah ketandusan idea PM 1 Malaysia ini. Adakah selama ini Malaysia ada 14 jenis Malaysia maka digabungkan menjadi 1 Malaysia? Tidak masuk akal langsung.

Di atas kita tengok gambar isteri PM 1 Malaysia. Kenapa Najib takut sangat untuk berdebat tentang sistem politik Islam?

Gambar 1: Jika laksana Islam, isterinya tidak boleh berpeluk dengan pelakon bollywood

Gambar 2: Jika laksana Islam, isterinya tidak boleh berkaroaoke

Gambar 3: Jika laksana Islam, isterinya tidak boleh dedah aurat

Comments