Pengikut Blog

Peringatan Dari Langit

Lakonan Al-Maunah Bahagian 2 di Putrajaya

Monday, 9 July 2012


Aku dah boleh agak. Akhbar menulis pun sudah berbohong. Sekejap kena tembak peha kiri, dalam gambar kena peha kanan. Tembak kat perut, tapi luka pada ari-ari. Mana satu betul ni? Adakah skrip ini tidak lengkap dan jalan cerita sedikit tergantung?

Cuba tengok apa komen pembaca. Pembaca pun cerdik dan tidak bodoh macam Utusan

Komen 1: Renti rentikan lah UMNO nak Buat Drama Bodoh nak gulingkan Kerajaan Konon... Nak Sambung Drama Al-Maunah Part 2 ke? Jgn Lupa Masa Drama Sandiwara Sauk Kononnya Kem Di Serang dulu ketika Itu Menteri Pertahanan nya Adalah Najib.... Dan Bila JPM kononnya Diserang PM nya Jugak Adalah Najib...

Komen 2: Apa motif utusan sebelum ini yang kata mereka cuba gulingkan kerajaan dan bertakbir sedangkan Polis tidak mengeluarkan kenyataan berikut... Fitnah jer kerjanya UTUSAN nie... Saja nak timbulkan huru hara...

Komen 3: Buatlah apa yg menyedapkan hati pemerintah, cerita katun pun ada gak logiknya nie pulak kena Ari ari, Gambar tu tak nampak pun darah kat bhg perut? Nak reka cerita pun biarlah masuk akal... Pelik aku.

Engkau cerita dan buatlah apa cerita sekalipun. Aku tak percaya. Kalau betul pun aku tak percaya dan kalau bohong lagi aku tak percaya. Pemerintah yang ajar rakyat macam ini. Biarlah mereka nak guling kerajaan. Apa salahnya kalau guling kerajaan yang zalim dan tindakan mereka berdua aku tidak bersetuju (sebab guna senjata) dan skrip tersebut seolah-olah dirancang.

0 comments:

Sahabat Singgahan

Nuffnang

Malaysiakini

KeadilanDaily

UMNO Online

Utusan Online

Kosmo Online

 
 
 

Top 10 Blog Sahabat