ADUN BN Kelab Malam Cuba Mengelak dari Pertanyaan Media


ADUN Kelab Malam Melaka dari UMNO cuba mengelak pertanyaan media mengenai tindakannya yang ditangkap bersama 27 orang di kelab malam di Melaka Raya. Beliau cuba mengelak dari menjawab persoalan yang diajukan oleh media. Jika benar beliau tidak terlibat, nafikan sahaja pendedahan dari blog-blog yang menyebarkan berita ini.

Jika tiada sebarang penafian maka terbukti bahawa beliau memang terlibat. Mengapa para exco Melaka cuba melindungi ADUN UMNO yang mempunyai masalah sosial sehinggakan terlibat dengan gejala kurang sihat. Sekarang UMNO bukan pembela Melayu sebaliknya perosak agama Islam?

Pihak media ada membuat panggilan namun tidak dijawab oleh ADUN Kelab Malam tersebut. Patutlah orang Melayu Islam Melaka banyak bercampur gaul dengan maksiat. Apa tidaknya, ADUN Melayu yang pegang portfolio agama pun sudah berak cair.

Orang UMNO nak sokong lagi ke? Kepentingan mana yang lebih utama? Kepentingan Islam atau kerosakkan UMNO? Kalau ADUN Pakatan Rakyat sudah lama tersiar nama tetapi jika ADUN UMNO maka beginilah jadinya. So, kami akan dedahkan sebagai medium alternatif kepada RTM dan gerombolannya.

Letak sahaja jawatan. Ibarat membela anjing untuk menjaga tulang manusia ataupun ibarat syaitan menjaga pintu tandas.

Comments