Pengikut Blog

Peringatan Dari Langit

Babi Punya Puak-puak Lucah, Mana Ada Cakera Padat Jingga

Tuesday, 8 November 2011


Bahalol punya puak songkok tinggi jahil harbi. Sudahlah bahalol, jahil harbi pula tu. Kalau mahu buat fitnah jangan sampai tunjukkan kejahilan harbi. Kesian betul dengan puak-puak jahil harbi ni. Susah gua nak cakap. Gua fikir mereka nak tunjuk hebat tapi kehebatan mereka itu sebenarnya adalah kunci kejahilan.

Setahu gua, Pakatan Rakyat ada edarkan buku jingga sahaja. Semenjak bila pula edar cakera padat jingga. Macam sial puak-puak jahil harbi ni. Nama pula buku jingga, so kena edar dalam bentuk bukulah atau pemplet. Tapi ada puak-puak jahil harbi ni edar cakera padat jingga. Bodoh macam sial. Kantoi gila babeng.

Apabila diedar cakera padat jingga, gua sudah agak ini mesti kerja-kerja puak-puak jahil harbi. Kebetulan pula pada malam itu ada ceramah Anwar Ibrahim. Paling peliknya, masa ceramah Anwar Ibrahim sahaja diedarkan cakera padat jingga tetapi di ceramah lain tidak pula seperti itu.

Gua sudah agak ini mesti puak jahil harbi. Kereta Mitshubhi Evo 10 gua pun mereka letak cakera padat jingga. Nasib baik gua sudah agak ini mesti kerja bangang dan jahil harbi puak-puak itu. Gua park kete gua tepi jalan sebab sebelah dengan kedai member gua. Masa gua nak balik ternampak ada cakera padat jingga lahanat puak-puak jakun itu.

Gua pun belah dari kedai member gua itu. Tidak lama kemudian gua dapat call dari kawan baik gua yang juga seorang JKKK. Nama JKKK tu gua tak mau bagi tau sebab dia baik dengan gua. Dia kata dalam cakera padat jingga tu ada gambar "Anwar dengan perempuan Cina".

Gua cakap kat JKKK tu, ni mesti puak-puak hang buat keje kan. Dia hanya gelak je kat gua. Gua tak marah pun kat JKKK tu sebab bukan dia yang buat cuma mungkin team "keris" dia yang buat. Gua pesan kat JKKK tu, "Kenapa la bodoh sangat puak-puak hang p buat cakera padat jingga dalam bentuk cakera padat? Mana ada cakera padat jingga? Yang ada buku jingga"

JKKK tu gelak terbahak-bahak dengan kebodohan puak-puaknya itu. Gua pun wat bodoh je dengan cakera padat jingga. Bodoh lahanat! Cakera padat jingga la konon. Pergi mampus la bro.. 

0 comments:

Sahabat Singgahan

Nuffnang

Malaysiakini

KeadilanDaily

UMNO Online

Utusan Online

Kosmo Online

 
 
 

Top 10 Blog Sahabat