UMNO Punya AUKU Memang Sial


Macam sial AUKU. Pelajar yang menyokong Pakatan Rakyat engkau kenakan AUKU. Bawa naik turun mahkamah kononnya terlibat politik. Tetapi pelajar yang terlibat dengan politik jamban engkau benarkan asalkan jamban engkau itu cuci.

Memalukan sebuah universiti yang dikatakan universiti totok UMNO membawa pelajar untuk persidangan UMNO bahagian. Macam sial punya UMNO. Nampak sangat umno hampir pupus di Kelantan sehingga menjadikan pelajar kampus hadiri UMNO bahagian. Ptuih.

Patutlah UMNO macam sial tidak mahu mansuhkan AUKU, rupa-rupanya AUKU adalah untuk kepentingan politik bangsat mereka. Sial la lu UMNO. Kalau mahu bertarung anak jantan, mansuhkan AUKU dan kita tengok budak universiti sokong parti mana. Adakah BN atau PR? 

Tapi UMNO memang tiada telur untuk bertarung di atas padang yang rata sebab mereka suka buat kerja-kerja dalam jamban. Dalam jamban siapa tahu. Syaitan sahaja yang tahu. Pengecut punya UMNO. Jika berani, mnsuh AUKU dan kita ajak mahasiswa berpolitik. Ada berani?


Surat ini pula rujuk tahun 2004. Surat bodoh UMNO untuk cawangan dan mengajak budak-budak sekolah untuk berpolitik. UMNO Machang macam ada masalah sehinggakan pelajar digunakan untuk terlibat politik jamban mereka.

Kalau tahap sekolah maka penglibatan lebih fokus kepada cawangan-cawangan UMNO. Sebab itu UMNO kuat dicawangan kerana budak sekolah telah diupah dengan RM10. Begitu murah harga ahli cawangan UMNO yang diupah.

Bagi peringkat universiti, ia merupakan tahap tinggi dari bahagian. Maka pelajar kampus akan bertarung di UMNO bahagian. Platform terbaik untuk budak universiti itu adalah dikerah dari Universiti Teknologi Melayu (UiTM) kampus Machang.

Sial punya UMNO!

Comments