Pengikut Blog

Peringatan Dari Langit

Baju BERSIH 2.0 Akan diguna 'SB' Untuk Sabotaj?

Saturday, 2 July 2011


Sumber dalaman mengatakan bahawa rampasan baju BERSIH yang menggila semenjak akhir-akhir ini adalah untuk tujuan menimbulkan provokasi pada 9 Julai nanti. Baju tersebut dirampas untuk seberapa banyak bagi memberi laluan untuk Patriot, PEKIDA, PERKASA, Pemuda UMNO, NGO dan "Special Branch" untuk menyelinap masuk ke dalam kumpulan BERSIH yang tulin.

Kumpulan yang menyamar sebagai peserta BERSIH akan melakukan sabotaj yang akan mengundang provokasi untuk media UMNO/BN seperti Berita Harian, Utusan, TV3 dan yang berkaitan media pro-UMNO. Tujuan mereka adalah untuk dirakam oleh media mereka kerana untuk memburukkan imej BERSIH yang terlalu ganas. Ia akan dilaksanakan seperti sebuah lakonan yang hebat oleh puak-puak anti BERSIH.

Golongan pemuda UMNO dan NGO akan melakukan provokasi kepada kaum lain dengan mensasarkan golongan bukan melayu untuk tujuan menghuru-harakan keadaan dan mereka berpura-bura akan berlakon di depan media mereka yang kononnya mereka dibelasah kerana mencetuskan provokasi sesama sendiri. Lebih-lebih lagi penyokong BERSIH yang bukan melayu.

Tujuan lain adalah untuk menyerang Pakatan Rakyat secar habis-habisan serta memburukkan imej Pakatan Rakyat. Mereka akan membiarkan orng Cina kedepan dan menjadikan isu PAS dan PKR adalah pengkhianat bangsa dan agama dengan membiarkan orang bangsa lain bersikap kurang ajar dengan memijak kepala bangsa melayu.

Itulah antara sumber maklumat dalaman yang akan menjadi peringatan kepada peserta BERSIH tulin untuk terlibat dalam perhimpunan itu nanti. Disebalik rampasan baju, rupanya ada senjata tajam yan akan menyelinap untuk huru-harakan keadaan serta menakut-nakutkan rakyat dengan sikap perkauman yang agak melampau.

0 comments:

Sahabat Singgahan

Nuffnang

Malaysiakini

KeadilanDaily

UMNO Online

Utusan Online

Kosmo Online

 
 
 

Top 10 Blog Sahabat