Pengikut Blog

Peringatan Dari Langit

UMNO atau BERSIH 2.0 Warisan Yahudi?

Wednesday, 15 June 2011

Klik untuk pembesaran
UMNO sudah nyanyuk sehinggakan mengeluarkan istilah Yahudi walhal mereka sendiri yang berkawan rapat dengan Yahudi seperti projek 1Malaysia yang berjumlah RM77juta. Portal 'porn' UMNO menyebut bahawa BERSIH 2.0 yang bakal diadakan mewarisi Yahudi.

Mahu digelak apabila ada blogger PANEH mengatakan itu warisan Yahudi. UMNO tidak sedarkah yang kamu sendiri bekerjasama dengan Yahudi. Lupakah kamu UMNO siapakah pewaris Yahudi sebenarnya? UMNO atau BERSIH 2.0 mewarisi Yahudi?

Paling yang kita mahu gelak apabila blogger tersebut merujuk ayat al-Quran berkaitan dengan himpunan BERSIH lalu portal 'porn' ini ambil artikel dari blog PANEH tersebut untuk ditampal dalam portal tersebut.

Macam tidak percaya apabila UMNO mengambil ayat al-Quran sedangkan pada masa yang sama tolak hukum Islam. Sama istilah UMNO seperti mahu lakukan hubungan seks tapi tidak mahu kahwin secara sah. Itulah rupa UMNO sebenarnya.

Demikianlah ramai menterinya ramai yang banyak skandal seks. Jika mereka ambil Islam maka mereka tidak boleh melakukan seks merata-rata seperti seekor kambing jantan memanjat kambing betina ditepi jalan. Itulah rupa mentri UMNO yang suka buat tapi tidak mahu kawin sebelum buat.

Klik untuk pembesaran

Ini lagi bangang. BERSIH 2.0 mahu buat demonstrasi untuk berkaitan Pilihan Raya bukannya nak cari gaduh dengan samseng di Jalan Bukit Bintang dan Petaling Street. Silap-silap samseng kat situ turun sama buat demonstrasi BERSIH 2.0. Cuma UMNO sahaja yang bodoh dan dungu.

Tidak ada motif langsung. UMNO mahu tunjuk samseng bahwa mereka ada kumpulan samseng di dua jalan tersebut. Kasihan UMNO sudah semakin terdesak. Orang ajak demonstrasi BERSIH 2.0, mereka ajak trun pergi ke Petaling Street. Ingat BERSIH 2.0 mahu pergi membeli-belah ke?

Tidak silap ini lokasi filem Kongsi yang menjadi isu hangat berkaitan kata kunci yang dilontarkan oleh PEKIDA. Kalau UMNO mahu tunjuk hebat, turun demo bersama BERSIH 2.0. Mungkin mereka tidak berani kerana tidak pernah merasai cecair dari watercanon.

Artikel ini pun dari seorang haji tapi buta tentang sejarah demonstrasi semasa era ketamadunan Islam. UMNO tampal diportal 'porn' miliknya dari artikel milik Haji Malek Mulyadi. Mungkin haji ini yang mengajak berdemonstrasi di Jalan Bukit Bintang dan Petaling Street.

Dari demonstrasi di dua jalan tersebut, lebih baik buat di Putrajaya. Tempatnya juga luas dan untuk jatuhkan kerajaan lagi senang. Apa pendapat UMNO? Kolot sangat pemikiran mereka. Berubahlah UMNO sebelum pupus ditelan waktu.

0 comments:

Sahabat Singgahan

Nuffnang

Malaysiakini

KeadilanDaily

UMNO Online

Utusan Online

Kosmo Online

 
 
 

Top 10 Blog Sahabat