Pandangan Main Badminton Pakai Seluar Dalam


Apa kata jika permainan badminton ditukar lagi dari memakai skirt kepada pakai seluar dalam sahaja? Mungkin ia lebih menarik minat penonton dan juga sokongan terhadap syarikat pengeluar seluar dalam boleh ditingkatkan.

Kalau tidak mahu seluar dalam sahaja ditonjolkan, apa kata biarkan mereka tidak berbaju kecuali berbaju dalam sahaja. Itu lagi menarik dan paling menarik biar ditelanjangkan sahaj pemain-pemain badminton wanita dan lagi menampakan sukan porno. Najib mesti suka benda-benda macam ini.

Di bawah ini ada pandangan mereka mengapa tidak sesuai jika memamakia skirt tetapi aku cadang pakai seluar dalam sahaja lagi senang dan mudah.

Mereka sepatutnya menghormati hak wanita, yang sepatutnya tidak diekpolitasi batang tubuh dan pemakaian mereka hanya untuk menarik penonton.
Sepatutnya BWF membincangkan tentang strategi peningkatan kualiti pemain wanita untuk menarik perhatian penonton, bukannya dengan cara memaksa mereka memakai skirt untuk dijadikan bahan pameran gelanggang.
Dalam kenyataan semalam, BWF menafikan peraturan baru yang mewajibkan pemain wanita memakai skirt supaya kelihatan lebih seksi. Sebaliknya BWF berkata peraturan baru itu bertujuan “untuk memastikan aksi lebih menarik” untuk menarik kehadiran lebih ramai penonton.
BWF berkata, mereka akan meneruskan pelaksanaan peraturan itu yang ditangguhkan selepas pemain dan pegawai mengemukakan bantahan, bermula 1 Jun ini.

Comments