Pengikut Blog

Peringatan Dari Langit

BN Tidak Tahu Beza Beruk Dengan Babi

Sunday, 6 March 2011










Apabila manusia tidak lagi dapat membezakan antara kucing dengan harimau, badak dengan babi, gajah dengan tapir maka inilah jadinya. Manusia sudah dijahilkan oleh pemimpin mereka sendiri terutamanya yang mengaku dirinya sebagai pejuang kepada negara.

BN atau dengan nama lainnya Bankrapkan Negara telah menyalah gunakan kemudahan kerajaan untuk kepentingan parti yang kian lusuh ditelan waktu menunggu ajal menjemput walau tidak undang. BN adalah sebauh parti rimba yang menentukan siapakah yang layak hidup di dalam hutan.

Kenalkah anda dengan Muhyiddin Yassin? Siapakah dia? Menteri, pemandu pelancong atau tukang sapu? Baru-baru ini dan tadi kedengaran helikopter mendarat di Politeknik Merlimau berdekatan dengan pusat penamaan calon dan juga kawasan BN.

Paling membingungkan rakyat Merlimau, mengapakah helikopter itu digunakan di dalam kawasan sekolah sedangkan Muhyiddin datang atas tiket parti bukannya kerajaan. Inilah sebab utama pemimpin BN jadi dungu sebab tidak dapat membezakan antara jentera kerajaan dan parti.

Apbila manusia sudah tidak dapat membezakan bangkai dengan binatang sembelihan, maka perangainya macam pemimpin BN. Sesuka hati guna kemudahan kerajaan dan kerajaan itu bukannya milik BN. Hanya BN yang nampak jahil dalam istilah membezakan kerajaan dan parti..

1 comments:

syukur alhamdulillah dengan kekalahan ini...semoga PAS kembali kepada perjuangan asal tanpa adanya Nik Aziz, PKR dan DAP.

Sahabat Singgahan

Nuffnang

Malaysiakini

KeadilanDaily

UMNO Online

Utusan Online

Kosmo Online

 
 
 

Top 10 Blog Sahabat