Video: Inilah Didikan UMNO Jadikan Melayu Sundal


Bangang dan bodoh manusia yang mengaku dirinya Melayu terutama yang mendokong kemelayuannya bersama parti Melayu. Inikah sikap orang Melayu yang dilolong oleh UMNO di seluruh negara? Bolehlah dikatakan orang Melayu dalam video ini tidak berakal.

Mana perginya orang Perkasa dan UMNO? Engkau jangan ingat ini Tanah Melayu adalah kepunyaan bapak engkau. Muka bumi ini milik semua bangsa tidak kira dari apa-apa bangsa sekali pun. Cuma kebodohan orang Melayu seperti dalam video tersebut telah mencorakkan didikan berasaskan kebangsaan.

Siapa mahu jawab isu ini? Menteri Melayu harus dipertanggungjawabkan atas sikap orang Melayu ini. Mana pergi keris-keris UMNO yang suka mengugut bangsa lain. Sudah hebatkah UMNO? Jangan jadi sial seperti menteri-menteri yang suka main isu perkauman.

UMNO jugalah yang mengajar anak bangsa akan rasis atau perkauman ini. Seronokkah kamu wahai UMNO? Dalam Malaysia Menteri dari kalangan Melayu tetapi ramai yang merempat. Salah siapa? Adakah salah bangsa selain dari Melayu. Bangkitlah wahai Melayu. Jangan jadi kuda tunggangang ahli-ahli politik seperti menteri-menteri UMNO. Lu Pikir la pakai otak.

Comments