Gambar: UMNO Tolak Islam Tapi Suka Seks

UMNO/BN merupakan sebuah parti seks yang bertebaran di dalam negara. Sebab itu mereka bimbang untuk melaksanakn hukum yang dipenrintahkan oleh Allah. Sebab utama mereka bimbang ialah jika adanya hukum Islam, maka mereka tidak boleh melakukan seks.

Seks merupakan aset penting dalam UMNO/BN untuk berkempen dalam pilihan raya. Seks merupakan medium untuk UMNO/BN menjual dara perempuan ke merata tempat seperti dalam gambar di atas. seks adalah yang terbaik bagi UMNO/BN untuk terus hidup. Tanpa seks, UMNO/BN akan tumbang.

UMNO/BN boleh melakukan seks di mana-mana sahaja termasuk di kandang babi, kerbau, tepi lorong gelap dan juga tempat-tempat syaitan berkumpul seperti di dalam disko dan pub. Populariti yang menyukai seks adalah dari didikan UMNO/BN itu sendiri.

Takutnya UMNO/BN sehinggakan diperbodohkan oleh MCA. Paling bangang untuk pemimpin UMNO/BN adalah menjadikan Chua Soi Lek sebagai pelakon utama mereka dalam video seks lucah. Sebab itu kalangan menteri UMNO/BN menyukai seks dan menolak agama.

UMN/BN mengajar belia dengan pelbagai isyarat lucah yang menyebabkan banyak berlaku kejadian seks diluar batasan. Permainan kotor ini jelas berlaku dan disebarkan di seluruh bandar Merlimau. Risalah seks tersebut merupakan satu permainan politik yang kotor.

Rais Yatim juga adalah pelakon seks melayu yang berjaya menggondol anugerah keris bagi kategori seks terbaik. Bagi kategori penimbang dacing terbaik pula dirangkul oleh Chua Soi Lek dari MCA. Cuma kita akan tuggu kelibat pelakon seks ini datang ke Merlimau.

Maka dengan itu, perempuan dalam UMNO/BN takut untuk menutup aurat dan menghina masjid seperti dalam gambar di atas. Sekarang bukan orang bukan Islam yang hina masjid tetapi orang melayu umno yang jahil mempersendakan masjid seperti Rosmah Mansor atau Big Mama.

Comments