Pengikut Blog

Peringatan Dari Langit

UMNO, Barua dan Balaci

Wednesday, 10 November 2010

Balaci UMNO merampas Markaz MTD Bukit Baru

Boleh disimpulkan sekarang UMNO Melaka semakin terhimpit khasnya UMNO Bahagian Bukit Katil  melibatkan DUN Bukit Baru yang kerusi tersebut dimiliki oleh Ketua Menteri mereka, Ali Rustam. Kebodohan dan kejahilan mereka kian terserlah dengan balaci-balacinya apabila menanggalkan papan tanda milik PAS dan kali ini di Markaz Bukit Baru. 

Sebelum balaci mengecat dinding rumah

Selain itu, balaci-balacinya juga turut mengecat dinding yang sebelum ini ada bendera PAS dengan cat putih dan menggantikan dengan menggantung bendera UMNO. Gambar asal markaz adalah seperti dalam gambar di atas ini. Mugkin UMNO kecewa sebab tempat ini selalu dipenuhi dengan orang ramai apabila PAS berceramah dan oleh sebab itu mereka merampas kawasan tersebut. Sungguh bodoh lai bangang perangai mereka ini.

Balaci UMNO menanggalkan papan tanda Pusat Aduan Rakyat Bukit Katil

Sebelum ini, barua mereka Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah menjadi tahi UMNO dan kuda tunggangan yang jinak kerana  memotong dan menanggalkan papan tanda Pusat Aduan Rakyat di Bukit Katil. UMNO sememangya layak digelar dengan UMNO, Barua dan Balaci.

Tanda-tanda UMNO nazak kian jelas di Melaka. Mereka semakin tidak profesional dan bersifat pramatang. Bagi mereka memiliki Barua dan Balaci sudah cukup untuk merosakkan akhlak rakyat terutama golongan muda yang kebanyakkan dari belia.

0 comments:

Sahabat Singgahan

Nuffnang

Malaysiakini

KeadilanDaily

UMNO Online

Utusan Online

Kosmo Online

 
 
 

Top 10 Blog Sahabat