Saiful Tertinggal Seluar Dalam, 2 Hari Tidak Berak

Semenjak beberapa hari yang lalu kes bicara Anwar dan Saiful dibicarakan di Mahkamah Tinggi. Sememang nya lawak betul dengan badut yang seekor ni (Saiful). Sekarang Saiful cuba main seluar dalam dan lepas ni apa yang akan diberitahu oleh budak lembik ini yang seperti keterencatan bagaikan mahu menagih simpati rakyat.

Tapi harus diingat bahawa lelaki terencat ini aa pakatan dengan Najib bagi menjatuhkan karier politik Anwar sebagai Ketu Umum Parti Keadilan Rakyat. Kenapa ketika berlaku kes ini Saiful jumpa dengan Najib dan bukannya membuat laporan kepada polis. Memang betul-betul sial si Saiful seluar dalam Levi's ini.

Dua helai seluar dalam warna kelabu dan biru tua jenama Levi's milik Mohd. Saiful, 25, dengan satu daripadanya turut dipakai pada hari kejadian juga ditunjukkan kepada Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah sebagai bahan bukti kes.

Lebih lucu lagi, saksi itu mendakwa (Saiful), dia tidak membuang air besar selama dua hari iaitu sejak dia diliwat oleh Anwar sehinggalah laporan polis dibuat pada 28 Jun 2008.

Demikian antara isi keterangan bekas pembantu peribadi Anwar selaku saksi pertama pendakwaan pada hari ketiga perbicaraan kes liwat membabitkan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu.

Anwar, 63, mengaku tidak bersalah atas dakwaan meliwat Mohd. Saiful di Unit 11-5-1, Kondominium Desa Damansara, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara di sini antara pukul 3.01 petang dan 4.30 petang 26 Jun 2008.

Bukan setakat seluar dalam budak lembik ini buat cerita tapi dia pun pandaimain sejenis gel KY Jelly (sejenis gel pelincir organ seks). Sekarang ini siapa yang kena liwat? Kenapa Saiful ada gel pelincir itu? Tersumbatkah saluran 'paip' untuk dia melepaskan cecair yang......

Orang awam yang melihat barang bukti itu dilihat berbisik-bisik sambil tersenyum manakala ahli keluarga Anwar pula berpandangan sesama sendiri seolah-olah tidak percaya.

Anwar yang sedang khusyuk menulis di dalam kandang pesalah pula memandang Mohd. Saiful sebelum berpaling ke arah isterinya, Datin Seri Dr. Wan Azizah Ismail dan berkata sesuatu.

Ketika seluar dalam tersebut ditayangkan di mahkamah, kelihatan beberapa wanita menutup mata dan ada yang menundukkan muka kerana tidak selesa dengan suasana tersebut.

Mohd. Saiful juga berkata, dia tidak membuang air besar dalam tempoh masa dia diliwat selama dua hari sehinggalah dia membuat laporan polis.

Keterangan saksi tersebut disambut dengan gelak ketawa oleh mereka yang berada di galeri mahkamah manakala sesetengah yang lain turut tersenyum simpul.

Pada awal keterangan, pihak pendakwaan mengemukakan 10 sampel yang diambil daripada Mohd. Saiful untuk dibuat ujian asid deoksiribonukleik (DNA), antaranya calitan yang diambil di bahagian bawah lidah, tubuh dan dubur serta sampel darah mangsa liwat itu.

Selepas ini apa yang akan dilakuka Saiful dalam memperjuangkan seluar dalamnya. Kita tunggu dan lihat

Comments