Giliran Markaz Pemuda Pas Melaka Diserang

Keganasan yang dilakukan oleh UMNO/BN laknatullah kian berterusan sehingga melakukan apa sahaja demi menggugat parti lawannya. Kali ini Markaz Pemuda PAS Melaka menjadi sasaran serangan. Serangan kali ini adalah beberbentuk balingan mercun kekediaman Pemuda PAS Melaka sehinggakan ada yang tidak berpuas hati dengan kejadian yang berlaku di Markaz Pemuda Pusat.

Dalam kejadian yang berlaku jam 9.30 malam pada 9 Oktober 09, beberapa buah motor telah membalig mercun ke arah rumah penginapan Pemuda PAS Melaka namun tiada yang tercedera. Kejadian ini disedari oleh pemuda setelah bunyi bising motor luar kawasan rumah dan sambil membaling mercun ke arah rumah.

Nampaknya UMNO/BN masih lagi mencari rentak bagaimana mahu membalas dendam keatas pemuda PAS. Kejadian ini amat dikesali kerana tidak menggambar yang UMNO/BN laknatullah ini profesional dalam berpolitik. Maruah tergadai tidak mengapa asalkan jangan parti yang tergadai. UMNO/BN laknatullah sememangnya tidak bermaruah seperti pelacur di jalanan.

Akan menyusul dari semasa ke semasa

8:55 p.m

Comments