Pengikut Blog

Peringatan Dari Langit

MH370 di Russia?

Sunday, 16 March 2014


Benar atau tidak anda boleh jadikan ia sebagai spekulasi atau berita sensasi. Pesawat penerbangan yang hilang berada di Russia dan ia sebenarnya tidak terhempas.Semua ini adalah rancangan pihak U.S.A yang merampas pesawat.

Fokus utama dalam rancangan ini adalah China kerana majoriti rakyat China yang menaiki pesawat MH370 berbanding dengan rakyat negara-negara lain. Apakah motifnya? Motifnya adalah U.S.A dengan China sekarang sedang bermusuhan dan Malaysia hanya dijadikan kambing hitam dalam situasi ini.

Kerajaan Malaysia sebenarnya telah mengtahui perkara ini dan sekarang mereka cuba menjadikan juruterbang sebagai kambing hitam dengan alasan beliau adalah ahli PKR bagi menutup kelemahan dalam menangani masalah MH370 yang hilang lebih dari seminggu.

Kerajaan mungkin tidak mengumumkan untuk tidak mengganggu rundingan dengan pihak perampas pesawat MH370. Pihak CNN telah membuat rakaman dengan Pegawai Pertama, Fariq sebelum pesawat hilang selepas 17 hari itu iaitu pada 8 Mac 2014. Rakaman CNN itu bertujuan untuk 'Business Travellers'.

Rundingan masih berjalan dan ada benarnya pesawat MH370 telah mendarat di Nanning, China untuk mengisi penuh tangki minyak sebelum menyambung perjalanan ke Russia. 

P/s: Tulisan ini adalah terpulang kepada pembaca sama ada ia spekulasi atau berita sensasi. Spekulasi juga boleh dijadikan petunjuk.


0 comments:

Sahabat Singgahan

Nuffnang

Malaysiakini

KeadilanDaily

UMNO Online

Utusan Online

Kosmo Online

 
 
 

Top 10 Blog Sahabat