Siri 5: Melaka Panas!! Jumlah Terkini Sudah Ditukar Alamat ke Bukit Katil


Info terbaru yang pihak admin perolehi setakat semalam mendapati mahasiswa yang telah didaftarkan telah mencecah angka 746 orang mahasiswa yang mana 232 dari UTEM dan 514 orang daripada UiTM Kampus Bandaraya Melaka. untuk dijadikan pengundi di Parlimen Bukit Katil.

Selain itu, Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dan Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) berkemungkinan pendaftaran pemilih untuk pertukaran alamat akan dilanjutkan ke satu tarikh yang baru memandangkan tarikh sepatutnya berakhir adalah pada 31 Disember 2011.

Sumber ini diperolehi dari pihak dalaman UTEM. Manakala bagi Multi Media Universiti (MMU) Bukit Beruang, pihak admin cuba mendapatkan dokumen. Pihak kami sudah pun mendapatkan video rakaman selama 9 minit dan akan ditayangkan selepas 1 Januari 2012.

Pihak kami telah mendapatkan video tersebut pada Selasa 27 Disember 2011 namun pihak kami masih mengumpul bukti-bukti yang akan mengaitkan agensi-agensi kerajaan yang terlibat. Pihak kami juga telah didesak oleh blogger pencacai UMNO untuk mendedahkan maklumat ini.

Insyaallah kami akan dedahkan dan telanjangkan apa yang dikehendaki oleh blogger tersebut. Semoga video dan dokumen ini menjadi saksi kepada kita siapa sebenarnya pengkhianat negara dan merogol maruah negara dengan kerja-kerja yang tidak bertanggungjawab ini. Teruskan menjejaki siri-siri yang akan menyusul dari semasa ke semasa

Comments