Gambar: PAS Buat Program Dalam Sekolah Kerajaan?


Gua dapat gambar ni dari member gua. Member gua ni UMNO totok Kelantan. Entah kenapa tiba-tiba dia bagi gambar ni pada gua. Adakah dia ingin menunjuk-nunjuk pada gua bahawa UMNO/BN boleh buat program ni dalam sekolah manakala Pakatan Rakyat tidak berhak? Atau dia sudah mendapat petunjuk untuk menjelaskan UMNO salah guna dewan.

Tajuk gua tu saja gempak. UMNO/BN sensitif bab-bab guna harta kerajaan ni. Dia ingat kepala bapak dia punya. Mereka bodoh untuk bezakan harta parti dengan kerajaan. Sebab itu dia buat harta kerajaan macam harta bapak dia. Bodoh! Terima kasih pada member gua tetntang gambar tu.

Kejadian ini  berlaku pada pagi ini. Tempat berlangsungnya adalah di Sekolah Menengah Kebangsaan Long Ghafar yang akan dirasmikan oleh Datuk Mohd Fauzi Bin Ismail selaku Ketua UMNO Bahagian Kubang Kerian.

Nilaikanlah kebodohan guna harta kerajaan. Kalau enkau boleh guna, bagi PR guna sama.. Baru adil.


Comments