Wartawan Gila Jam Omega di Sarawak

Anwar Ibrahim pada sidang media di Grand Continental Hotel

Wartawan 8TV yang bertanyakan jam Omega

Ketika wartawan lain sibuk bertanyakan soalan mengenai pilihan raya kepada Anwar Ibrahim, tiba-tiba ada Minah Lurah bertanyakan soalan mengenai jam Omega. Apakah kaitan jam Omega dengan pilihan raya yang berlangsung di Sarawak?

Ramai wartawan yang telah hadir ke sidang media yang telah diadakan di Grand Continental Hotel, Kuching untuk sidang media bersama Ketua Umum PKR, Dato Seri Anwar Ibrahim mengenai situsai pilihan raya yang berlaku di Sarawak.

Dalam banyak-banyak soalan yang ditanya, datang seorang wartawan dari media prima 8TV bertanyakan soalan berkaitan video seks mengenai jam Omega. Nampaknya wartawan itu berminat dengan jam Omega yang dimiliki oleh Anwar.

Inilah minda Media Prima yang ditaja oleh UMNO/BN bagi memecah belahkan rakyat. Mereka ini telah dijadikan anjing kurap semata-mata untuk kepentingan BN. Adakah wartawan itu jurugambar rakaman video seks yang telah dibikinnya sebelum ini?

Nantikan video sesi soal jawab antara Wartawan 8TV dengan Anwar Ibrahim yang akan keluar di posting ini beberaja jam daripada sekarang

Comments

otaklunyai said…
Lebih 90% wartawan kat m'sia ni kurang beretika utk menjadi wartawan. Pulak tu sekali dgn bangang... kalau tak da cerita dalam kain orang wartawan2 ni mampus kebuloq tak boleh cari makan... seumur hidup cari makan dgn jaja cerita dalam kain orang... mentekedarah duit haram... dapat duit hasil mengumpat dan fitnah orang...