Blog Kena Sihir

Gambar hiasan

TM dan Jaring telah menjadi medan kekangan media kepada umum. Akibat ketidakpercayaan rakyat kepada media kerajaan yang diterajui oleh BN, media Pakatan Rakyat menjadi sasaran untuk disekat. Ia umpama hantu yang sedang mengikuti bayang-bayang BN.

Malaysiakini dan Sarawak Post dan sebelum itu, TV Selangor dan Keadilandaily menjadi medan serang penggodam yang mahukan Pakatan Rakyat dalam bahaya dan berpecah. Inilah sikap kolot dan bodoh pemimpin BN.Kebodohan yang melampau.

Siapakah dalang disebalik kerja-kerja menggodam web Pakatan Rakyat. Adakah pelacur tahun 1998 di Tivoli Villa, Stella, Altantuya dan siapa yang berkaitan dengan hantu bomoh dan pelacur ini. Adakah sebab video seks telah ditayang kepada umum maka virus DNA merebak ke dunia luar.

Mungkin kerana wartawan yang bertanyakan jam omega itu bengang lalu digodam web Pakatan Rakyat. Mungkin juga jin-jin Taik Mamut berkeliaran diruang udara seperti jet yang tidak dapat terbang akibat kehilangan enjin atau seperti kapal selam yang lemas ketika menyelam. 

Comments