Pengikut Blog

Peringatan Dari Langit

Artis Skandal Najib, Tilam dan Buaya Untuk Sarawak

Tuesday, 12 April 2011


BN telah mendatangkan artis dari semenanjung yang pernah dikaitkan dengan Nageeb Rezek yang berlaku di Pork Digson suatu ketika dahulu. Walau pun telah diskandalkan kejadian itu, Nageeb tetap buat bodoh dalam tindak-tanduknya. Paling penting artis Pork Digson itu dijemputnya.

Artis Pork Digson itu membuat performance kata orang Inggeris berdekatan dengan Bandar Kuching atau nama Indonnya ialah Water Front. Ramai juga anak muda yang datanmg mahu tengok Nageeb perform tapi kecewa tiada adegan mereka berdua seperti di Pork Digson.


Tapi gerombolan penimbang ini berkempen guna tilam. Teringat kita dengan peristiwa 1998 yang mana tilam diangkut sana sini untuk dijadikan bahn bukti mencari kepastian DNA itu ada sperma atau tidak. Rupanya DNA yang ada ditilam itu adalah sperma telur ayam.

Lupa nak tanya gerombolan itu, mereka ada jumpa tuala good morning, botol air mineral kaktus dan berus gig tak semasa tengah angkut tilam. Mungkin tidak jumpa tapi kata Pak SK jam Omega itu ada tapi perutnya boroi sikit.


Buaya ini main sihir ketika orang sedang berkempen. Taik Mamut bawa aweks cun dari Lebanon dan akhirnya terkantoi dengan rambut perangnya. Rupanya Taik Mamut ada bela bomoh 3 ekor. Cun memang cun tapi hati hitam maa.

0 comments:

Sahabat Singgahan

Nuffnang

Malaysiakini

KeadilanDaily

UMNO Online

Utusan Online

Kosmo Online

 
 
 

Top 10 Blog Sahabat