Bila Tiba Pilihan Raya, UMNO Memilih Tema Seks dan Fitnah

Dulu, kini dan selamanya seks. Begitulah tema pilihan UMNO/BN setiap kali menjelang pilihan raya sama ada Pilihan Raya Kecil ataupun Pilihan Raya Negeri Sarawak yang bakal berlangsung tidak lama lagi. Mereka seperti sudah dirasuk hantu dan jembalang seks keran tidak mempunyai idea yang bijak seperti Pakatan Rakyat.

Sebelum ini dibeberapa Pilihan Raya Kecil, UMNO/BN banyak menggunakan kaedah seks dan fitnah dalam kempen mereka. sebagai contoh di Merlimau seperti yang dilaporkan dari blogini dan juga penyebaran fitnah seperti yang didedahkan oleh blog ini.

Hari ini tersebar pula video klip selama 10 minit yang kononnya pemimpin pembangkang terlibat adegan seks. Memang banyak betul UMNO/BN punya video seks. Adakah mereka ini kaki skodeng pelacur dan menjadikan video palsu ini sebagai tulen?

Media UMNO/BN telah dipanggil untuk melihat video seks ini di sebuah hotel di Kula Lumpur seperti dilaporkan dalam blog ini. UMNO/BN boleh meletakkan tema akan datang atau slogan mereka dengan nama 1Seks, 1Rumah.

Comments