Perogol Buat Laporan Polis Kerana Salah Edar Video?


Perogol yang juga pengarah bersama 'Datuk T' telah membuat laporan polis kerana beliau telah diancam dengan ugutan mencederakan dirinya. Perogol itu hanya tahu dia sahaja akan dicederakan dan bagaimana dia boleh lupa sehinggakan mencederakan 'lurah segi tiga' seorang gadis beberapa tahun lalu.

Setelah gagal dalam membuktikan siapa yang terlibat dalam video tersebut, maka tersebarlah video hitam putih itu kepada orang ramai. Ini semua kerja-kerja perogol yang tidak bertamadun. Apabila sudah nama perogol, semamangnya tidak bertamadun.

Perogol ini bercakap tentang kumpulan erdogan yang ada dalam PAS telah diracun fikiran mereka oleh Anwar. Nasib baik diracun sahaja dan tidak dirogol seperti perogol ini. Betapa bangsat betul perogol yang sekarang meraih simpati rakyat.
Kumpulan erdogan ini memang ditanam oleh Anwar dalam Pas seperti juga dia lakukan pada UMNO dahulu. Inilah yang menguasai pemikiran dan pandangan Nik Aziz sekarang hingga menjadi sempit dan terasing.

Ia juga menyebabkan Nik Aziz hanya mendengar kepada kumpulan erdogan ini untuk membela Anwar, walaupun segala pembuktian yang ada menjurus ke arah kebenaran. - Thamby Chik
Perogol ini mungkin kecewa atau dengki dengan Tok Guru Nik Aziz kerana tidak membela perogol seperti beliau. Bukan setakat perogol tetapi pengarah filem lucah. Siapa mahu bela perogol sepertinya? Maka perogol itu mengungkit tentang Tok Guru membela Anwar berkaitan isu fitnah.

Kalau perogol itu mahukan pembelaan, rujuklah pada Najib kenapa mahu salahkan Tok Guru yang membela Anwar. Perogol itu patut rujuk Najib sebab Najib ialah guru beliau. Kesian pada perogol seperti beliau yang asyik melalak setelah kegagalan filem hitam putih mereka.

Bertaubatlah wahai perogol gadis. Jangan cuba nak rogol anak orang sesuka hati. Lepas rogol, kau buat fitnah sana-sini. Habis fitnah, kau duk melalak seperti anjing tepi jalan.

Comments