Pengikut Blog

Peringatan Dari Langit

Video: Polis Pesan Pada Aku Jangan Ambil Gambar Sebab Mereka Nak Belasah Orang Ni

Sunday, 29 April 2012


Pihak polis berpesan kepada aku, jangan ambil gambar. Mereka kata nanti mereka susah nak menjawab jika orang ramai tahu mereka ganas. Pergi mampus la dengan arahan engkau tu. Engkau rakam boleh tapi aku rakam tak boleh. Akta kepala bapak mana tidak bagi rakam ni?

Walaupun engkau berkuasa, apa hak engaku nak halang orang ramai rakam kejahatan dan kebangsatan engkau! Jangan cuba jadi hero belasah orang ramai. Jika engkau tidak bagi rakam, aku akan serahkan video ini untuk engkau tengok. Durjana!


1 comments:

yeop said...

tu la bapa aku dulu polis pangkat sarjan bodoh je maklum sekolah djh 6 sekor pun anak dia tabagi jadi polis kalau macam kelulusan saya u nak jadi inspektor cabuk pun boleh tu sebab zaman kami dulu byk jadi pensyarah cik gu engineer laa ni gaji polis besar seb buat kerja ni la hang tak rasa masa komunis dulu pak aku manjang kena stby kat keruh oops pak menakan aku che dat

Sahabat Singgahan

Nuffnang

Malaysiakini

KeadilanDaily

UMNO Online

Utusan Online

Kosmo Online

 
 
 

Top 10 Blog Sahabat