Benda Ini Lebih Haram Dari Babi

Apakah yang paling haram selain babi dan anjing bagi orang Islam? Berpegang tangan antara bukan muhrim ibarat memegang lebih dari dua binatang tersebut kerana jika memegang kedua binatang tersebut ia boleh disamak dan jika memegang tangan antara bukan muhrim itu lebih besar dosanya.

DOA.. Mungkin meminta diampunkan dosa-dosa lalu

Mungkin ini yang dilakukan oleh orang yang mengatakan bahawa UMNO memperjuangkan Islam tetapi macam mana Islam mereka amalkan itu kita tidak tahu. Kalau mahu tahu, cuba tanya Ali Rustam kerana beliau merupakan ketua agama bagi negeri Melaka.

Berdoa kononnya meminta sesuatu dari ALLAH dan pada masa yang sama tidak tahu batas-batas aurat antara lelaki dan perempuan. Bagi beliau, janji boleh pegang dan jamah apa yang patut. Paling penting nafsu itu yang merelakannya. Usah bercakap tentang Islam jika tidak mengenal alif ba ta.

CIUM makcik, jangan tak cium

Agak-agak syahwat tu naik tak?? 

Mungkin inilah mengapa UMNO dan sekutunya menolak hukum ciptaan ALLAH. Jika mereka menerima maka mereka tidak dapat berbuat demikian seperti dalam gambar di atas. Apa yang mereka takutkan yang penting bagi mereka ialah undi. Halal haram itu bukan yang mustahak tetapi yang mustahak ialah kekalkan UMNO/BN berkuasa.

Islam tidak boleh tengok pada bangsa kerana bangsalah juga agama dirosakkan. Akibat terlalu memperjuangkan bangsa, maka agama diketepikan dan tidak tahu membezakan antara hukum dan rukun. Tahukah mereka apa itu hukum? Mungkin tidak tahu. Jika tahu tidak akan berlaku demikian.

Comments