Pengikut Blog

Peringatan Dari Langit

Gambar: 3000 Belia Menonton Bola Man.U Vs Barca Bersama Exco Kelantan

Sunday, 29 May 2011

UMNO sebelum ini bergelora dengan gelombang merah yang dibayar program tersebut untuk menarik golongan belia tetapi  PAS Kelantan malam tadi telah membuktikan kesinambungannya menonton perlawanana bola sepak bersama-sama belia untuk perlawanan akhir yang melibatkan Manchester United menentang Barcelona dengan beberapa Exco Kerajaan Kelantan.

Pada perlawanan tersebut, Barcelona telah menjuarai perlawanan tersebut dengan keputusan menewaskan Manchester United dengan jaringan 3-1 di Stadium Wembley. 

Belia yang hadir menyaksikan perlawanan bola sepak di skrin yang diletakkan di Dataran Stadium Sultan Mohammad ke-4, Kota Bharu. Bukan sekadar menyaksikan perlawanan bola tersebut malah ada program sampingan turut diadakan pada malam tadi seperti gambar di bawah.



 Pertunjukan variasi warna basikal


 YB Fatah Haron





YB Fatah turut main futsal 



2 comments:

Putra IJ80 said...

3000?

Oh! jauh ketinggalan.

Dengar nya yg.bersama Najib semalam 8000 org.

Mungkin Exco Kelantan x bagi duit RM10,Nasik Sebungkus Air Sekotak.,.

Mcm ketika PRN kat Sarawak.,sambut Najib di Airport.

Sekali sekali Cuba guna kaedah nie.

Jgn maree!!

haha.. jauh sebab tidak promote macam sejuta tu.. ni pun buat on the spot tapi dapat 3,000 je.. tapi baik yang 15,000 lagi kot dari yang najib buat 8,000 tu.. hehe

Sahabat Singgahan

Nuffnang

Malaysiakini

KeadilanDaily

UMNO Online

Utusan Online

Kosmo Online

 
 
 

Top 10 Blog Sahabat