UMNO/BN Lebih Kafir dari Kafir

Orang asli sebelum dihantar ke tempat mengundi di N.45 Galas yang lalu


Akhirnya UMNO/BN yang menafikan bahawa mereka yang membawa Islam adalah kafir yang sebenarnya. Kekafiran UMNO/BN telah lama wujud dan pelbagai isu telah dimainkan untuk memperoleh nama serta untuk mebela Islam kononnya. KEkafiran UMNO/BN semakin menyerlah sejak akhir-akhir ini.

Di Merlimau, mereka menabur risalah lucah melalui akhbar anjing mereka iaitu Utusan, Berita Harian dan Melaka Hari Ini. Mereka menjadikan anjing mereka sebagai kuda tunggangan dan bagi mereka halal dan haram itu adalah halal bagi mereka kerana mereka sendiri adalah kafir.

Mereka juga tidak boleh bertakbir dengan betul sehinggakan menyebut takbir itu dengan istilah "Takebeer". Akibat hati sudah gelap, mereka tidak tahu untuk mengucap. Mereka tidak boleh bertakbir kerana mereka sendiri telah menghalalkan jualan arak dan sebab itulah mereka menjadi kafir yang lebih teruk dari orang yang kafir.

Di Kerdau, mereka cuba menyalahkan jentera PAS kerana berkempen menggunakan logo kerajaan negeri. Tambah lagi satu kekafiran kepada mereka. Mereka mahu tunjuk hebat bahawa mereka sahajlah yang boleh menggunakan harta kerajaan sedangkan orang lain tidak pernah menggunakan langsung harta kerajaan.

Tindakan mereka ini seperti Israel di Palestin dan lebih kurang sama perangai mereka. Mereka mahu jadi jaguh dan juara tetapi kekafiran mereka inilah yang menyebabkan UMNO/BN Merlimau menggunakan harta kerajaan untuk berkempen dalan Pilihan Raya Kecil N.27 Merlimau.

Mereka menggunakan semaksima agensi kerajaan untuk kepentingan parti. Tetapi di Kerdau mereka cuba jadi hero kepada rakyat dan takut untuk berkempen. Inilah ciri-ciri orang kafir. Dia buat boleh tetapi orang belum buat sudah ditabur fitnahnya.

Di Galas, kekafiran UMNO/BN ini telah mendedahkan bahawa mereka adalah parti yang mengamalkan penindasan terhadap kaum orang asli. Orang asli telah dikurung untuk beberapa lama dengan hidangan arak sedangkan orang asli itu adalah beragama Islam. Maka siapa yang lebih kafir? UMNO/BN yang paling kafir.

Pendedahan ini telah membuktikan UMNO/BN tidak lagi relevan dan tidak layak untuk memperjuangkan Islam kerana mereka sendiri pun bukan dari Islam. Akah patut menjamu orang Islam dengan arak? Perbuatan sama dengan Israel di Palestin. Adakah UMNO/BN mahu mengaku Islam? Islam yang sebenar pun mereka tolak dan memperjuangkan kebangsaan sama seperti zaman jahiliyah.

UMNO Mengkafirkan orang Islam. Klik sini

Comments