Pengikut Blog

Peringatan Dari Langit

Video Gadis Melayu Hina Zikir

Thursday, 26 August 2010






Beginilah gadis-gadis di zaman pemerintahan kerajaan sekular UMNO/BN yang tidak berladaskan agama. Tidak hairanlah jika berlaku gejala sosial merata sana-sini. Apa yang belaku ini perlu di ambil tindakan segera agar budaya jahil dan ajaran sesat tidak berleluasa.

Kerajaan jangan hanya mahu menangkap orang yang tidak diketahui salah ke dalam I.S.A, manusia macam dalam gambar perlu di ambil tindakan. Inilah akibat perjuangan berlandaskan sekular dan menolak Islam

4 comments:

hamba said...

sebelum menghukum kita hendaklah memanggil mereka untuk mendapatkan jawapan yg sebenarnya dari mereka dan jika terang mereka bersalah maka hendaklah diberikan penerangan yg sewajarnya sebagaiman yg dikehendaki syarak sebelum kita menghukum mereka - rujuk kaedah murtad dan bagaimana menanganinya dalam hukum syarak.

Salam

terbakar gile bila monyet-monyet betina tu buat macam tu, rasa macam mereka perlu berbuka dengan pelempang aku jer.(kalau masih ada iman dalam dada mereka la)

Kurang pahala puasa hari ni tak apa, kosong pun masih tak berasa bila hati terbakar membara.

Boleh beri nama dan alamat mereka, saja nak hantar kad ucapan selamat menyambut depavali versi Bali

stdnt ni mcm stdnt kampus umno (UiTM)je.. awat bodoh sgt betina2 dlm video ni.. terlebih kursus BTN kot?

lion said...

hurm sudahlah berhentikan lah mengaibkan org buat tamabh dosa je.. kita tidak menentukan mereka masuk ke syurga/neraka.. kita sudah menegur dan tindakkan sudah diambil jadi kita jangan menanbah dosa dengan fitnah2 kita tu je(kalu boleh padam video ini)

Sahabat Singgahan

Nuffnang

Malaysiakini

KeadilanDaily

UMNO Online

Utusan Online

Kosmo Online

 
 
 

Top 10 Blog Sahabat